Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Jannick
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Mika
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Natalie
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Mie
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Sascha
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Katja
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Cecilie
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Jennifer
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Louise
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Lotte
Sælger og har brug for flere!! Vote_lcapSælger og har brug for flere!! Voting_barSælger og har brug for flere!! Vote_rcap 
Seneste emner
» Ny X-MEN hjemmeside ^^
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:16 pm af Joan

» Tåget.. - Jannick
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:10 am af Jennifer

» //Indsæt kreativ overskrift her xD// - Mette.
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Sep 27, 2010 3:29 pm af Jennifer

» boring day
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 23, 2010 7:03 pm af stefan

» Varulven?
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeSøn Aug 22, 2010 1:54 am af Jannick

» Emne?x3.
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Aug 14, 2010 5:02 pm af Celina

» Gåtur i parken.
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 7:24 pm af Mika

» Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 5:08 pm af Sascha

» Vi lufter da dyrene?.. - Jannick xD
Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 12:22 am af Stacia


 

 Sælger og har brug for flere!!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 10:05 pm

Dag : Fredag
Vejr : Solskin
Sted : Skole gården - spisefrikvater
Tid : midt på dagen
Omgivelser : En magge børn og unge


---
Mie ville tage Chancen og tjekke ud over på skolen om der var mulighed for at hun kunne sælge noget hash til nogen der over eller om hun kunne skaffe sig flere til at arbejde for hende, hun havde ikke så mange men hun ville gerne have flere. Mie var ikke i set bedste humør da sidste måndes salg ikke lige havde gået som hun havde regnet med og at hun var nødsaget til at fyre en af dem hun havde haft ansat da personen ikke kunne tåle mosten og måtte sige fra. Mie havde folk der var svage og ikke kunne klare noget som helst, selvom hun var svag inden i vidste hun det ikke til nogen, hun ville ikke gå for at være en svag drugdealer. så heller for at være en iskold og hård person, som man ikke skulle lege med!!..


Mie kom ind i skole gården, skulle ikke møde nogen af lærerne hun var selv blev smidt ud af denne skole for nogen år tilbage, men sådan var det jo bare... hun kiggede sig rundt, hun ville have fat i de lidt ældre elever de skulle heller ikke være børn hun brugte, så ville straffen bare være hårdere hvis hun blev opdaget af politiet.

Hun gik over til en folk drenge der stod over i et hjørne og ryg en smøg, selv mie var ikke særlig høj og kunne sikkert godt for vekslet med en 9 eller 10 klasse elev. selvom hun var 18. hun tændte en smøg og gik over til dem og sagde [B]" hej drenge [/B]
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 10:27 pm

Jannick sad alene på en bænk et stykke væk fra alle de andre elever. Han sad altid her alene og så rundt på de andre. Han kunne godt lide at sidde og observere, hvad der skete, folks adfærd og så videre. På den måde kunne han på en måde gøre sig klog på de andre uden at snakke med dem eller knytte sig til dem på nogen måde. Han gad ikke at knytte sig til nogen fra skolen, den slags sagde ham ikke noget og det var jo også derfor, at det hed 'skolekammerater.' Det skulle jo blive på skolen og ikke blande sig i ens privatliv. Sådan havde Jannick det i hvert fald og af samme grund havde han ikke særligt mange venner. Han lod blikket glide hen på en flok elever, som stod og røg. Det var også nogle fra 9. klasserne, dog ikke nogen han havde snakket med før. Han holdte sig for det meste for sig selv og var egentligt kun sammen med de andre, hvis han blev nødt til det.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 10:35 pm

Mie havde stået og snakkede med dem i oget tid og havde allerede fået 2 der ville arbejde for hende, hun skulle mødes med dem, senere og de vidste hvad konsekvenserne ville blive hvis de blev væk, hun hadede folk der fik kolde fødder, sådan noget kunne mange bare ikek få i hendes brance, men hun vidste godt at de var unge, det var hun jo os selv men dog ikke lige så ung som hende, men dette måtte de selv vælge, de vidste os at hvis de sagde noget til nogen eller politiet, ville de blive straffet noget så grusomt..
hun kiggede rundt for at se om hun var heldig at finde en eller to mere, hun kunen nemlig ikke selv lige fortiden vise sig for meget på gaden da politiet havde et godt øje på hende, eller hun kunen godt, men hun kunne ikke sælge noget, det var derfor hun var nødtiil at få andre til at hjælpe hende...

hun gik fra dem og fik så øje på en dreng med langt hår, der sad for sig selv, hvem mon det var? han virkede ensomt, hun kunne godt lide folk som ham, ikke så mange venner og ikke så social, de var gode at have, for ingen ville mistænke dem for at være sælger.
hun satte kursen der over og satte sig på bænken ved siden af ham og sagde [b]" hej med dig, vil du ha en smøg"[/b] hun hev en pakke rød prince frem og tog en selv og rakte den over til ham...
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 10:52 pm

Jannick rettede sine øjne imod pigen, han havde ikke set hende før, men han hilste dog på hende med et enkelt nik. Han rykkede sig lidt, så der var mere plads til hende. Han rystede på hovedet til hendes spørgsmål. "Jeg ryger ikke." Svarede han så en smule lavt. Hans stemme var mørk og rolig. Han lod en hånd bleg hånd glide igennem sit lange blonde hår og rettede så blikket imod de elever, som rendte rundt i skolegården. Han var ikke specielt snaksagelig, hvilket sikkert allerede var meget tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:16 pm

hun kiggede på ham og nikkede og lagde smøgerne væk og sagde [b] " kunne du tænke dig og tjene lidt flere lomme åenge ?[/b] hun startede stille og rolig ud for ikke at skræmme ham væk på nogen måde, men hvis han sagde nej, måtte hun give ham en lille påmindelse om at hvis han sagde noget til nogen om at hun var der og havde været der eller om de de havde snakkede om ville det blive værst for ham selv. hun tog et hiv af sin smøg og vidste ikke helt hvad hun skulle sige lige nu, hun måtte vente på han svarede
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:42 pm

Jannick skævede til hende. Ekstra lommepenge? Det lød ikke helt lovligt. "Egentligt ikke." Svarede han blot og rettede så blikket frem for sig igen, hvorefter han lænede sig tilbage. Han lod sine blege hænder hvile på sine lår. Hun var sikkert en pusher, som prøvede at skaffe folk til at sælge for sig. Han havde godt hørt om den slags. "Du må finde en anden." Sagde han så, dog uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 9:23 pm

hun kiggede på ham og vidste ikek helt hvad hun skulle sige, måske hun skulle tvinge ham det havde hun dog kun prøvet et par gange og det havde ikke givet noget godt resutalt men ham her kunne ellers være en god hjælp det regnede hun da med, en stille og tilbageholdende fyr. det var ment at tjene penge på, han kunne give hende mange penge det var hun helt sikkert på..
[b]" har du nogen sinde set tv. og hørt og en kendt pusher?"[/b] spurgte hun stille og kiggede på ham og rykkede sig tættere på han skulle ikke prøve på at flygte fra hende, hun ville overtale ham med magt eller uden...
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 6:51 pm

Jannick skævede atter til hende. Han havde gættet rigtigt, da han gættede på det ikke var helt lovligt, det som hun prøvede at få ham ind i. "Jeg ser ikke tv." Svarede han så blot og lagde bestemt også mærke til, at hun rykkede sig tættere på ham. Han rykkede sig dog ikke. Hun skulle ikke tro, at han var bange på nogen måde, hvilket han heller ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 9:32 pm

hun ville bruge ham,! han kunen være god, men hun ville heller ikke press for meget på hos ham, hvis han nu sladrede, havde hun problemer, og det var heller ikke fordi, at hun var særlig gode venner med byen dusørjæger, nogen af ledte faktisk efter hende, men det vidste hun ikke helt om hun kunne stole på, hun ahvde kun hørt det fra nogen andre, men hvis de var, måtte hun skrue ned for sit sælg eller helt stoppe, men det ville ikke være uden problemer for hende eller hendes forretning...
[b]Hør her, mester du kender sikkert ikke mig, men mig siger man ikke nej til!!![/b] sagde hun med en kold stemme hviskende ind i hans øre.-
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 9:38 pm

Jannick var selv begyndt at træne til at være dusørjæger eller han prøvede at begynde. Han manglede bare en, som kunne træne ham, så indtil videre trænede han bare for sig selv, så godt som han nu kunne. En kort latter undslap hans læber. Troede hun virkelig, at hun kunne skræmme ham ind i det hun havde gang i? Han rettede sit blik imod hende og så hende ind i øjnene. "Jeg gør. Mig skræmmer du bestemt ikke." Sagde han. Hans stemme var stadig rolig.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 9:46 pm

Mie rejste sig hun skulle lige til at slå ham, men ville beherske sig, han var jo trols alt kun en dreng, men alligevel skulle han ikke være flabet over for hende, det fandt hun sig slet slet ikke i, det var så kort sagt.. [b]"jeg tror du skal på hvad du siger, hvis du ikke vil komme til skade, lille ven" [/b] sagde hun og greb fat i hans hård, og kiggede ham i øjne, " jeg ksal nok få dig" sagde hun stille og hev ham lidt hårddt i håret før hun slap grebet i hans hår og tændte en smøg mere
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 9:52 pm

Jannick's ansigt gik fra roligt til vredt idet hun tog fat i hans hår. Han kunne bestemt godt lide sit hår, hvilket også var derfor det pissede ham af, at hun hev fat i det. Efter hun slap ham, greb han fat om hendes hals med den ene hånd og knyttede den anden hånd. Folk skulle ikke røre hans hår på den måde, så bad de bestemt om at få én på skrinet. "Rør mit hår igen og så giver jeg dig én på skrinet.. Så vil jeg skide på om du er en tøs." Sagde han. Han slog normalt ikke på piger, men når de bad om det på den måde, så var han ligeglad med om det var en pige.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 9:55 pm

Mie blev dog en lille smule f orskrækket da han sprang op og greb om hendes hals, men hun var ikke bange for ham, hun var ikke bange for særlig mange, hun slog hans arm hårdt væk, med begge arme og hun så på ham og trådte et skridte væk, fra ham og sagde [b]" så du vil slås, lad være at læg dig ud med mig!![/b] hun så koldt på ham og var klar til at slås hvis han ville, det skulle bare ikke vække for meget opmærksomhedm.
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 10:09 pm

Jannick så på hende. "Hvis vi slås her og vi bliver opdaget, så går det værste ud over dig." Sagde han og smålo så kort. Hvis hun blev fanget i at prøve at hyre folk til at gøre, hvad end det var hun ville hyre dem til, så gik det sikkert slemt til for hende. "Så spørgsmålet er vel, om du vil slås?" Sagde han så. Jannick var bestemt klog og han havde i et par år analyseret folk, så han var god til at gennemskue ting på kort tid. "Jeg tror nemlig ikke, at du vil risikere at blive fanget her på skolens område." Tilføjede han så.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 10:32 pm

hun stod lidt og tænkte, han havde jo faktisk ret, i at hvis de slås her, så ville det ende galt og hun ville blive opdaget, men det skulle hun ikke, hun slappede derfor kort af i kroppen og kiggede på ham og sagde " jeg vil råde dig til at tage i mod jobbet, ellers kunne det godt være du fik problemer med de drenge der over" hun kiggede over i mod drengene, der så hen på dem, de gik over til hende og stod bag hende og så på ham med kolde øjne
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 10:37 pm

Så på drengene og rystede så let på hovedet. "Så du kan ikke klare dig selv, hm?" Han strøg let noget af sit hår væk fra sine øjne. "Så vil de også blive snuppet. Hvad vil du gøre? Stikke af? Du tror virkelig ikke på, at de kan holde deres kæft, hvis de sidder til at blive bortvist, måske politianmeldt for at have noget at gøre med dig?" Sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 10:57 pm

hun kiggede på ham, man kunne godt se på hende at hun tænkte, det var nogen gange ikke det nemmeste for hende, da hun havde ryget en del i sin tid, men hun så på ham og sagde " hvis du ikke tror jeg kan klare mig selv, så lad os gå ud af skolens grund, men du tør nok ikke, hvis du taber skal du arbejde for mig, og hvis jeg taber, tja så skal du ikke arbejde for mig, hvad siger du til det?" hun rakte hånden frem for at lave en aftale ud af der...

de andre drenge kiggede truende på ham og den ene sagde " ingen af os bliver opdaget eller for den sags skyld bortvist!"
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 11:07 pm

Jannick så ned på hendes hånd, men tog den ikke. Han rystede på hovedet. "Du tror vel ikke, at jeg vil hoppe på den, hm?" Spurgte han så og rettede derefter blikket imod drengen, som havde snakket. "Hvis i går løs på mig her på skolens område, så skal du nok regne med at i bliver opdaget og bortvist for vold." Sagde han. Jannick havde altid været god i diskussioner og havde tit ret i det han sagde. Han vidste, hvad der var klogt at gøre og hvad der ikke var klogt at gøre. Han vidste udmærket, at det var dumt at gå med dem ud fra skolens område.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 2:36 am

mie kunne ikke lade være med at grine, han var ikke så lidt dum ham her, han var for klog, det kunne gå hen og blive farligt for hende, hvis hun fik ham for tæt på han i sidste ende. " glem det drenge, han er for klog, " sagde hun og skubbede ham hårdt i brystede så han ville sætte sig ned på bænken, men før hun gik ville hun sætte ham på plads, " hvad siger den lille hippie dreng til at få klippet håret lidt, eller måske, brændt det, drenge. før ham et sted hen, hvor ingen kan se os" sagde hun koldt og knibesede med fingerne og to af dem tog fat i ham og den ene sagde " jannick følg nu bare med det gå værst ud over dig selv nu,"
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 2:42 am

Jannick så vredt på pigen, da hun truede med at klippe eller brænde hans hår. "Tro mig, det bliver værst for JER, hvis i prøver på det.." Sagde han og knurrede nærmest af dem i et sekund. Han tog hurtigt sig selv i det, han måtte ikke vise den side af sig. Han ville holde det bæst han virkeligt var skjult og kun vise det, hvis det var nødstilfælde. Prøvede de på at klippe hans hår af et sted, hvor ingen så dem, så ville han se det som nødstilfælde. Han ville alligevel nemt kunne få vendt historien over til hans fordel. Når de alligevel ville blive taget i at have hængt ud sammen med hende og de begyndte at snakke om, at han havde forvandlet sig til en menneskelignende ulv, så ville folk sikkert tro, at de var høje på et eller andet og tro på Jannick istedet for.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 2:47 am

hun kiggede på ham og grinte og sagde " vent vent drenge, hvorfor gør vi det ikek bare her. " hun hørte klokkenringe ind men ingen af drengene bevægede sig, og alle forsvandt ind, dog var der stadigvæk nogen elever ude men det var de store fra 8 og 9 klasse dem som ikke havde travlt med at komme ind, hun fandt sin lighter frem, mens drengene holdte hende, hun så ham dybt ind i øjneo g sagde " jeg giver den en sidste chance enten tager du mod mit tilbud eller os så, ja mister du håret" hun grinte, og kiggede kort, rundt hun kunne ikke rigtigt se en lærere hvilket var godt, men der stod nogen elever og kiggede på dem..
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 2:53 am

Jannick bed vredt tænderne sammen. Pis! Han kunne ikke forvandle sig her. Vreden bragte mere eller mindre bæstet frem i ham, dog kunne man ikke se det på hans krop, men hans øjne blev næsten helt dyriske. Han måtte gøre noget.. De havde kun fat i hans arme, så han ville vel godt kunne nikke den ene en skalle og så håbe på, at det gav pote og den ene så slap ham. Så måtte han ellers kæmpe derfra. Han kunne dog også bare få dem til at tro, at han accepterede det, så det lod ham gå. Han ville dog blive nødt til at klare de efterfølgende problemer en anden gang så. "Fint." Sagde han så. Han havde besluttet sig for, at gøre det sidste. Det andet var for risikabelt.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 2:59 am

hun kiggede på ham med seriøse øjne og grinte højlydt " haha det var sku da nemt, hør her, nu er du inde i det, og kommer aldrig ud af det igen, og prøver du, bliver du straffet." sagde hun og gjorde tegn til at drengene skulle slippe ham. hun fandt sin pung frem og sagde " lad os se, hvor mange gram, skal du starte med, skal vi sige 5? det er 500 kr, 250 til dig og 250 til mig! du har nøjagtigt en uge til at sælge det, og jeg holder øje med dig, og jeg mødes med dig her på skolen , mens du er i skole om en uge, og har du ikke solgt det, eller har sladret til politiet, ender du ude i store problemer" man kunne tydeligt høre på hende at hun mente det, og at man ikke skulle lege med hende....
Tilbage til toppen Go down
Jannick




Alder : 28
Evne : Kan skabe og manipulere is.
Antal indlæg : 61
Join date : 26/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 3:09 am

Jannick nikkede let og rettede så let på sin trøje. "Deal." Sagde han så blot. Hvis han kunne tage røven på hende, så havde han jo lige tjent 500,- kr. Det var ikke helt skidt. Dog regnede han med, at han skulle holde meget lav profil efter dette. Han havde dog den fordel, at han kunne forvandle sig til varulv, hvis de prøvede på noget, dog var den fordel begrænset, hvis de nu gjorde det et offentligt sted, hvor andre kiggede på.
Tilbage til toppen Go down
Mie

Mie


Fulde Navn : Mie Møller
Alder : 32
Antal indlæg : 24
Join date : 27/07/10

Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 3:12 am

hun kiggede på ham og sagde " giv mig din mobil! og pung" hun ville sikre sig at han ikke, snyd hende, hun skulle os have hans adresse , hun ville vide hvor han boede, han ville ikke slippe godt fra det , hvis han snyd hende, det var der aldrig nogen der kom til at gøre, hvis de snyd hende. hun så afventende på ham " giv mig det nu og så er jeg skredet" sagde hun stille og en et roligt tone leje...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sælger og har brug for flere!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sælger og har brug for flere!!   Sælger og har brug for flere!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sælger og har brug for flere!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Wallace :: Skolen-
Gå til: