Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Jannick
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Mika
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Natalie
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Mie
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Sascha
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Katja
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Cecilie
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Jennifer
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Louise
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Lotte
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_lcapTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Voting_barTil den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Vote_rcap 
Seneste emner
» Ny X-MEN hjemmeside ^^
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:16 pm af Joan

» Tåget.. - Jannick
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:10 am af Jennifer

» //Indsæt kreativ overskrift her xD// - Mette.
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeMan Sep 27, 2010 3:29 pm af Jennifer

» boring day
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeMan Aug 23, 2010 7:03 pm af stefan

» Varulven?
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeSøn Aug 22, 2010 1:54 am af Jannick

» Emne?x3.
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeLør Aug 14, 2010 5:02 pm af Celina

» Gåtur i parken.
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 7:24 pm af Mika

» Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 5:08 pm af Sascha

» Vi lufter da dyrene?.. - Jannick xD
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 12:22 am af Stacia


 

 Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 11:58 pm

Dato + Dag: Irl.
Tid: 00:38
Vejr: regnvejr
Påklædning: sorte bukser, farverig t-shirt, hørebøffer, og mine blå sawakier x3

Sascha stod i metroen, og trippede let. Der var ingen siddepladser og hun havde ikke den vildeste lyst til at sætte sig ved siden af en vildt fremmed. Hun rankede ryggen, og løftede hagen en smule da en eller anden person havde stirret på hende i et par minutter. Det var generende at folk altid skulle glo sådan, det var fandme ligemeget hvad man tog på de gloede altid. Hun forsøgte dog at vise at det ikke generede hende spor, hun ville bare smile af det. Det gjorde hun så, og skiftede sang på sin ipod. Det var sent, og hun ville allerhelst bare hjem.
Tilbage til toppen Go down
Lotte

Lotte


Fulde Navn : Lotte
Alder : 29
Evne : ingen
Antal indlæg : 4
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 12:19 am

Lotte stod ved metro stationen og stirrede ned i den kolde jord. der havde hun stået i et godt stykke tid. han skulle egentlig hjem, men hun havde bare ikke lige taget sig sammen til at stige på en af metroerne, da det orkede hun bare ikke lige. hun stod og hørte system of a down - lonely day.. den hørte hun tit når hun bare stod og lavede intet. der var ikke rigtig nogle på stationen, da det efterhånden var ved at bliver godt sent. svagt kunne hun høre at der kom en metro og det fik hende til at se op. det var endda en metro hun kunne tage med for at komme hjem. gud hvor smart?.. da den røde store maskine stoppede og dørene åbnede og nogle folk var stiet ud, gik hun ind og så lidt rundt efter en siddeplads *skønt så må jeg stå op igen* tænkte hun da hun opdagede at der ingen sidde pladser var. der kom et lille suk fra hende og det fik blot folk til at kigge mere. Lotte var blevet så van til folk der gloede så det generede hende ikke rigtig længere.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 12:26 am

Sascha så sig lidt om, og endte med at sætte sig ned hvor hun stod, hvorfor ikke? Hun gav sigg til at mime lydløst med på Papa roachs last resort, og kunne ikke lade være med at smile. Papa Roach var vitterligt for nice nogen gange. Hun lod sit brune blik glide rundt i metroen. Hun var på vej hjem fra en veninde, det var blevet lige lovligt sent, men blev det ikke altid det? Hun var i hvertfald dårlig til at holde øje med tiden når hun var sammen med sine veninder. Hun pustede noget af sit alt for lange pandehår væk fra sine øjne og fik øje på en høj pige, det steg ind i metroen. Hun hævede et øjenbryn *Lotte?* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Lotte

Lotte


Fulde Navn : Lotte
Alder : 29
Evne : ingen
Antal indlæg : 4
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 12:54 am

det gav et lille ryk, da metroen begyndte at køre. det resulterede så i et Lotte var tæt på at vælte, da han havde seriøst dårlig balance. hun fik dog balancen igen og et lille 'ups' røg ud af hende, hvorefter hun så lidt rundt på folk som stirrede på hende som om de havde set et syg dranker. hun fik så et kort glimp af en der lignede en hun kendte, men personen var svær at finde igen. det må være en meget lille person. Lotte fik så øje på sin kramme bamse og fik et stort smil på læben. hun kunne se at Sascha vidst også havde fået øje på hende, så derfor gik hun bare hen mod hende med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 1:57 am

Sascha kom til at grine da Lotte lavede nogle badutspring for at holde styr på sin lange krop. Selv var hun jo halvanden lort som hendes far sagde, og det var åbenbart ikke meget. Hun rejste sig og spredte armene ud til begge sider og grinede over hele hovedet "Lille kaaaaat!" udbrød hun muntert, og indbød til at Lotte kom hende i møde som de plejede og gav hende et kram. I mellemtiden kom hun i tanker om at det måske var en idé at slukke musikken i sine ører. Hun nåede lige at trykke på knappen, inden hun omfavnede den høje pige. Det store smil var stadig klistret til hendes fjæs, og det var svært at få af igen. En arv fra hendes mor, der altid smilede, og altid grinede, det var fandme ligemeget om hun havde fået en kniv i foden. "Iih hvor har jeg savnet dig!" sagde hun storsmilende, og slap katten igen. Det var rigtigt nok, der manglede en Lotte i hendes hverdag.
Tilbage til toppen Go down
Lotte

Lotte


Fulde Navn : Lotte
Alder : 29
Evne : ingen
Antal indlæg : 4
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 6:50 pm

Lotte små luntede det sidste stykke hen til sin Sascha og nåede lige at trække høre bøfferne ned på sin hals, hvorefter han slog armene om den lille kramme bamse "kramme bamse!!" sagde hun med et barnlig stemme og smilte kæmpe stort, som om hun ikke havde set den lille pige i flere år. hun trykkede den lille pige ind til sig og var yber glad for at havde mødt kramme bamse, for hun havde virkelig savnet hende meget. folk rundt om dem stirrede på dem som om de var retaderede og burde lukkes inde i et isuleret celle. dog var det en ting Lotte var ret van til, især når hun var sammen med Sascha
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:21 pm

//lille pige?! NOOO... xD//

Sascha smårallede, da hun blev trykket hårdt ind mod Lottes kraveben. "Lille... kat.." fik hun fremmumlet, og grinede så lidt. Hun fik kigget Lotte over skulderen og fik øje på folk der stirrede på dem, og begyndte så at grine. "Lawl.." mumlede hun, og slap Lotte. Det var meget normalt at folk gloede på dem, de var underlige begge to, og det var skønt! Hun proppede sine hørebøffer ned ned i sin taske så det var nemmere at overfalde Lotte igen. "Hvordan har du haft det? Hvad laver du her? Er du på vej hjem?" sagde hun og overfaldt hende med spørgsmål som altid.
Tilbage til toppen Go down
Lotte

Lotte


Fulde Navn : Lotte
Alder : 29
Evne : ingen
Antal indlæg : 4
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 12:19 pm

//muhahahahaH dværg XD//

Lotte smilte blot glad og havde det rigtigt godt med at havde sin kramme bamse ind til sig "plopplp" mumlede hun ved at stikke tungen lidt ud af munden. han grinte derefter og slap Sascha, hvorefter hun så rundt på folk med et stort smil og pakkede sine hørebøffer lidt væk. Lotte stirrede lidt på sin veninde, med et blik som ikke sagde andet en 'aah hvad?', da hun stilte alle de spørgsmål "jeg har det fint... og jeg laver ikke andet en at snakke med dig.. og ja jeg er på vej hjem" sagde hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 5:08 pm

//Baah.. bønnestage xD//

Sascha smilede helt op til ørerne "HEEEH!... fantastisk" mumlede hun, og strøg noget hår væk fra sine øjne. "ppdrp.." svarede hun, og grinede lidt. Det mindede hende om engang hun skulle fra Jylland, der havde hun siddet med sin kusine og sagt 'pddrp' og 'ploppl' hele vejen fra Jylland til Sjælland. "Det er godt.. hvor har du været henne så sent?" spurgte hun så, og lagde hovedet på skrå. Hun kløede sig let på halsen, og lod sin pegefinger strejfe de to små mærker på sin hals. Med et suk, vendte hun hurtigt sin opmærksomhed tilbage til Lotte "vil du joine mig nede på gulvet?" spurgte hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Empty
IndlægEmne: Sv: Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.   Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Gavinia :: Metroen-
Gå til: