Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Jannick
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Mika
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Natalie
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Mie
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Sascha
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Katja
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Cecilie
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Jennifer
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Louise
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Lotte
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_lcapYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Voting_barYay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Vote_rcap 
Seneste emner
» Ny X-MEN hjemmeside ^^
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:16 pm af Joan

» Tåget.. - Jannick
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 8:10 am af Jennifer

» //Indsæt kreativ overskrift her xD// - Mette.
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeMan Sep 27, 2010 3:29 pm af Jennifer

» boring day
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeMan Aug 23, 2010 7:03 pm af stefan

» Varulven?
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeSøn Aug 22, 2010 1:54 am af Jannick

» Emne?x3.
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeLør Aug 14, 2010 5:02 pm af Celina

» Gåtur i parken.
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 7:24 pm af Mika

» Til den lille kaaaat/min uke/nød/Lotte/osv.
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 5:08 pm af Sascha

» Vi lufter da dyrene?.. - Jannick xD
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 12:22 am af Stacia


 

 Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 3:51 pm

Dag + Dato: Irl.
Tid: 15:12
Vejr: Gråligt, men det holder tørt.
Påklædning: blå Kawasakier, sorte bukser, sort trøje og hvid t-shirt med et ødelagt lommeur på.

Sascha sad i skateparken, og ømmede sig lidt. Hun var virkelig dårlig til at skate, hun kunne knap nok stå på boardet uden at falde af. Men sådan var det jo når man var så pisse klodset. Hun kørte sin tunge hen over de spidse hjørnetænder, og sukkede lidt igen. Hun var ikke sulten, for hun havde næsten lige spist, så det gik nok. Det var bare vanskeligt at smile nogen gange uden at folk så tænderne. Hun rejste sig, og begyndte at gå. Langsomt lagde hun hænderne i lommerne og lyttede til lyden af hjul mod asfalt.
Tilbage til toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Fulde Navn : Cecilie Moll Larsen :3.
Alder : 26
Antal indlæg : 12
Join date : 22/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 4:00 pm

Cecilie kom gående hen mod skaterbanen i typisk Ceciliestil, Hænderne stoppet godt ned i trøjen, hovedet bøjet da hun så på jorden og iPodens musik dungrende igennem hendes øregang som sikkert havde en høreskade allerede, på trods af hun kun var 13. Hun kiggede op og så en pige, hvilket egentlig ikke udløste andet end at kigge ned igen, da hun ikke var vild med at folk troede hun stirrede på dem.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 4:11 pm

Sascha så sig lidt om og vendte sig om og var nær stødt ind i en lidt yngre pige. Hun stødte faktisk også ind i hende fordi hun ikke nåede at stoppe sig selv. "Gud undskyld, undskyld" skyndte hun sig at sige, og rettede lidt på pigen foran sig, og trak så hurtigt hænderne til sig. Hun kunne ikke gøre for det, hun blev bare altid så forvirret, og hektisk når hun gjorde noget klodset som at støde ind i andre.
Tilbage til toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Fulde Navn : Cecilie Moll Larsen :3.
Alder : 26
Antal indlæg : 12
Join date : 22/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 4:22 pm

Cecilie blev overrasket og vildt forskrækket da hun stødte ind i pigen, og selvfølgelig totalt rød i bægeret, fucking flot gjort af hende selv.
Cecilie havde det med at være MEGET genert og stille når hun var alene med sig selv, når hun var sammen med sine veninder eller venner var hun højlydt munter og den sjove tøs, for ikke at vise hvordan hun virkelig havde det. Hendes to gamle bedste veninder havde fucket hende op for ikke så lang tid siden så nu holdte hun sig mest for sig selv. "Det er okay." Mumlede hun med blikket rettet mod jorden, mens hendes hjerte var helt oppe i halsen på hende, typisk Ceciliereaktion, for hvad der angik fremmede holdte hun sig helst på afstand og kiggede på dem.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 5:00 pm

Sascha så på hende, og så den røde farve der dækkede hendes ansigt. Hun kunne ikke selv rødme, hun havde i hvertfald aldrig lagt mærke til det selvom hun ofte endte i akavede situationer. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun var voldsomt dårligt til at håndtere generte mennesker, for hun havde altid lyst til at ruske i dem for at få dem til at snakke. Hun rakte hånden frem "Sascha.. hvem har jeg fornøjelsen af at irritere?" spurgte hun smilende, og lagde hovedet på skrå. Hun lagde hovedet på skrå og så på den anden pige, hun kunne godt virke lidt yngre end hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Fulde Navn : Cecilie Moll Larsen :3.
Alder : 26
Antal indlæg : 12
Join date : 22/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 5:07 pm

Cecilie smilede forlegent, og hadede sig selv for at være genert i sådan nogle situationer som den her. "Cecilie" Smilede hun genert, bange for at grine af hende.
Hun forbandede sig selv langt væk, hvorfor kunne hun ikke bare være en smule normal mens hun snakkede med et andet menneske.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 5:27 pm

Sascha havde ikke kendt mange Cecilier, faktisk kun to. "Hej Cecilie" sagde hun og smilede lidt til pigen. Hun var virkelig høj. "Hvor gammel er du?" spurgte hun af ren vane, hun var ikke så god til at tænke før hun talte, og hun smilede lidt forlegent til den høje pige. Sascha slægtede sin mor voldsomt på med hensyn til at snakke med nye mennesker hun ikke havde mødt før, hun sludrede bare som om det var det mest naturlige i verden.
Tilbage til toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Fulde Navn : Cecilie Moll Larsen :3.
Alder : 26
Antal indlæg : 12
Join date : 22/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 12:05 am

Cecilie smilede lidt og mødte pigens blik, det spørgsmål havde hun fået hele sit liv, Cecilie havde altid været mega høj, meget højere end de andre, og længere fremme i udhvikling. "13." Smilede og og så ned, hun syntes dt var røv pinligt at smile til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 6:46 pm

Sascha smilede til Cecilie, ikke et kæmpe tandsmil selvfølgelig. Hun hævede et øjenbryn da hun sagde hvor gammel hun var, da hun lignede en der kunne være langt ældre end hende selv. Hun kløede sig genert i nakken "okay, du ligner en der er ældre.. " sagde hun og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Fulde Navn : Cecilie Moll Larsen :3.
Alder : 26
Antal indlæg : 12
Join date : 22/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:10 pm

Cecilie ventede faktisk lidt på den linje. Hun var så vant til den hun ikke andet end trak på skuldrende. "Tjaa.." Hun smilede lidt ned til asfalten. "Hvad med dig?" Spurgte hun så og kiggede kort op. Hendes kæmpe dosis pudder hun normalt brugte for at skjule sin forfærdelige rødmen virkede ikke lige nu, og dte vidste hun desværre godt.
Tilbage til toppen Go down
Sascha

Sascha


Fulde Navn : Sascha Anthony
Alder : 29
Evne : Kan livgive ting som stole, biler, borde osv.
Antal indlæg : 22
Join date : 25/07/10

Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitimeTirs Aug 03, 2010 4:14 am

Sascha smilede, hun var nok ikke så anderledes fra alle folk på det punkt, var måske bare lidt åbenmundet. Hun kunne ikke lade være med at smile da hun gentog hendes 'Tjaa'. "16.. selvom jeg godt ved jeg ligner en der går i femte, jeg ville ønske jeg var bare halvt så høj som dig" sagde hun ærligt. Hun følte sig virkelig mindre end alle andre, og det var hun også. Der var kun to i hendes gamle klasse der var mindre end dig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)   Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yay for jeg er virkelig dårlig til sådan noget her.. (Cecilie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor havner jeg altid sådan nogle steder? (Mie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Wallace :: Skaterparken-
Gå til: